Avantatges exclusives
Consigueix una major satisfacció del client i una major lleialtat cap a la marca amb les eines intel·ligents de Hybrid Retail
Contactarel creixement comercial rendible als nostres clients.
Un sistema de fidelització és fonamental per conèixer millor els vostres clients, obtenint informació precisa sobre els seus comportaments, hàbits de compra, preferències i feedback. Això ajudarà a millorar la segmentació de promocions, oferint continguts i ofertes adaptats a cada usuari i més rellevants. També permetrà guanyar major visibilitat sobre tots els beneficis i avantatges que la vostra marca ofereix, creant estratègies més exclusives i diferenciades. Així obtindreu major consciència de marca, augmentant la satisfacció dels clients i guanyant-ne de nous.
Gestioneu els processos d'alta amb criteri i transparència, habilitant els canals necessaris per generar confiança en els vostres clients. Assegureu registres clars i responsables que recolzin el tractament de dades i informació, establint relacions contractuals basades en la transparència i la confiança mútua.
Activem canals dinàmics per aconseguir una veritable omnicanalitat integrada, assegurant l'abast del 100% dels vostres clients seleccionats, al menor cost possible i en un termini garantit per contracte.
Sistemes d'activació altament escalables, capaços de gestionar de 5 a 1000 punts de venda i associar el personal per botiga, zona o rol. Gràcies a un avançat sistema de permisos, es garanteix un control operatiu total, amb alertes i informes diaris perquè cap esdeveniment inesperat passi desapercebut.
Amb una sola plataforma, integrant la comunicació E-mail, SMS, lloc Web i Xarxes Socials, es pot millorar la imatge de la marca davant els clients i millorar la rendibilitat de l'empresa alhora. La centralització de tots els vostres canals principals de comunicació us permetrà definir una estratègia de màrqueting global per aprofitar al màxim la convocatòria dels vostres potencials i actuals clients. A més, a través d'eines de seguiment i informes d'estadístiques detallats, es pot mesurar el rendiment de totes les campanyes i analitzar els resultats obtinguts. El sistema de fidelització també és una excel·lent manera d'oferir als clients incentius per a la seva fidelitat, oferint recompenses per les seves compres o fins i tot cupons de descompte. La flexibilitat d'oferir una selecció de productes i serveis a preus atractius també contribueix a millorar el valor percebut dels consumidors.
Integreu en qualsevol TPV el vostre propi sistema de fidelització de clients sense targeta perquè els vostres clients puguin gaudir de premis i descomptes de forma instantània. Oferiu recompenses pels seus gastos acumulats i descomptes exclusius a aquells clients fidels. Gràcies a aquest sistema, els clients podran gaudir de recompenses úniques cada cop que realitzin una compra, alhora que contribueixen al creixement del vostre negoci. Això farà que sigui més fàcil per als clients rebre les seves recompenses, i us donarà la llibertat d'administrar el vostre propi compte de fidelització des de qualsevol dispositiu mòbil, sense la necessitat d'una targeta. A més, aquest sistema també us permetrà oferir experiències personalitzades als vostres clients per mantenir-los satisfets a llarg termini.
Donen un gir a la vostra estratègia de fidelització i promocions retail, unificant la interacció amb els vostres clients sense importar on ni quan comprin. Gràcies a un robust sistema de control i compensació, podreu calcular i gestionar pagaments entre diferents propietaris i cadenes, permetent que el client gaudeixi de tots els vostres punts de venda sense restriccions.
Els vals regal programables sense paper permeten als clients estalviar temps al no haver d'imprimir res a mà. Aquests vals animen als usuaris a comprar productes a baix cost i tornar a visitar l'establiment o a realitzar recàrregues de la mateixa forma. Aquesta flexibilitat permet als clients adquirir la quantitat de vals que desitgin. A més, l'ús del mòbil significa que els clients no incorren en cap cost extra per imprimir els vals, ja que tota la informació s'emmagatzema directament al seu telèfon. Això dóna als clients una major comoditat en realitzar transaccions, processar recàrregues i canviar vals, ja que només necessiten els seus mòbils. El sistema de fidelització també protegeix el medi ambient a l'estalviar recursos, com el paper i la tinta. Això atorga als clients una sensació de satisfacció en saber que estan participant en alguna cosa que ajuda al medi ambient.
Un bon sistema de fidelització ha d'incorporar estratègies automatitzades de recuperació de clients, on algoritmes personalitzats activin mecanismes automàtics que evitin que els clients distrets ens oblidin. Això s'aconsegueix mitjançant processos ajustables que permeten detectar inactivitat, controlar el comportament del client i activar campanyes personalitzades que incentivin el seu retorn.
La nostra orientació per la personalització a través de l'ús de les vostres dades de compra us permetrà:
• Rebre ofertes i descomptes personalitzats.
• Beneficis addicionals exclusius.
• Recompenses per la participació.
• Oportunitats per provar nous productes.
Mitjançant l'ús de la nostra plataforma, tindreu la possibilitat de comprendre millor els seus gustos i preferències. Aquesta intel·ligència us permetrà transmetre als vostres usuaris missatges rellevants i personalitzats que generin lleialtat i satisfacció.
Detecteu amb antelació quins clients podrien deixar de preferir la vostra marca.
Amb anys d'experiència en fidelització i recuperació de clients, hem desenvolupat models predictius que permeten anticipar-se setmanes o fins i tot mesos a la possible pèrdua d'un client. Aquests models, basats en múltiples variables, generen llistats de clients amb risc d'abandonament, permetent actuar abans que deixin d'escollir-nos. Anticipar-se marca la diferència en la rendibilitat: no espereu a ser oblidats per començar a recuperar.
Estem compromesos a oferir la millor experiència possible, permetent-vos obtenir els millors beneficis. Utilitzem la tecnologia de última generació per permetre personalitzar les vostres campanyes i anàlisi en base als hàbits de compra dels vostres clients.
La nostra orientació per la personalització a través de l'ús de les vostres dades de compra us permetrà:
• Rebre ofertes i descomptes personalitzats.
• Beneficis addicionals exclusius.
• Recompenses per la participació.
• Oportunitats per provar nous productes.
Mitjançant l'ús de la nostra plataforma, tindreu la possibilitat de comprendre millor els seus gustos i preferències. Aquesta intel·ligència us permetrà transmetre als vostres usuaris missatges rellevants i personalitzats que generin lleialtat i satisfacció.
Clients fidelitzats
Tickets
Promocions
Clients recuperats
Consigueix una major satisfacció del client i una major lleialtat cap a la marca amb les eines intel·ligents de Hybrid Retail
ContactarEstem a la vostra disposició per ajudar-vos a millorar la comunicació amb els vostres clients i incrementar les vendes.
Madrid: c/ Victor Hugo 1 / 28004 Madrid
Barcelona: Gran Via Carles III, 58-60A / 08028 Barcelona